Masterclass goes social media

@KI_Impuls @AgroMarketeer
In een enerverende masterclass werd er vandaag in het middaggedeelte een vervolg gegeven aan de verkooptechnieken. Afspraken maken, gesprekken voeren, offertes maken, klantverwerving en relatiemanagement en de, inmiddels zeer bekende, zijstappen in het programma. Door de discussies die er doorlopend ontstaan slaan we vele zijwegen in en dit maakt deze masterclass voor de deelnemers, als ik voor mezelf spreek, zeer levendig. Onder het eten gaan deze gesprekken, zoals elke week, gewoon door.

In het avondprogramma was het vanavond de beurt aan de social media. Hiervoor was agromarketeer Ernt Jan Bos ingeschakeld. Vooral het laatste gedeelte met de divere toepassingstips leverde weer voldoende gespreksstof. Voor mijzelf ben ik er nog steeds niet uit of al de social media nu vooral een consumentennivo heeft of dat je ook goed in contact kan komen met je direkte afnemer. Of is het zo dat wij juist meer contact moeten zoeken met de consument en hierdoor indirekt onze direkte afnemer benaderen? Zoals gezegd enerverend en interessant.

Dit bericht is geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink.